vineri, 12 decembrie 2008

B.U!

odata cineva mi-a spus ca nu trebuie sa uiti niciodata cum esti tu cu adevarat!dar ce se intampla cand vrei sa fii altcineva,cineva care sa faca tot ce tu nu puteai face din multiple cauze:etica,religie,frica de comentariile lumii si frica de constiinta ta?mi s-a intamplat o data sa tind spre altceva,spre ceva care sa fie pe placul lumii sau a unei ,,elite,, daca o luam literal.dar am observat un lucru:oricat de mult ai vrea sa te prefaci,lumea,in special prietenii aia ai tai cu care ieseai la mall sau nu-stiu-ce fancy clubs,isi dau seama ca de fapt tu nu esti deloc ca si ei,tu ai vrea sa bei un ceai la Carturesti,sa citesti o carte care te-a fascinat in copilarie sau una pe care ai citit-o fara sa respiri timp de doua zile..si cum e mai bine,sa fii ,,the one,, sau ,,just another one,,.ma raliez cu placere si deplina satisfactite la prima varianta,care-mi da posibilitatea sa nu ma mint,sa nu fiu o jucarie,sa gandesc singura,sa fiu mandra de mine cand stau si meditez seara,la culcare la toate lucrurile pe care le-am facut in ziua respectiva-si sa nu regret nimic.asa ca,uneori ar mai trebui sa ne ,,cumparam,, B.U -poate ar scoate la iveala lucruri de care noi nu eram constienti ca le avem in bagajul genetic si in caracterul nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu