vineri, 12 decembrie 2008

va mai amintiti de mine?

poate asa ne-ar spune ea daca ar fi intrupata intr-o fiinta ca si noi.ne-ar intreba daca ne mai amintim de copilarie si de lipsa oricarei griji.ea e sailor moon!cred ca o stiti cu toti,cel putin mie mi-a ,,bantuit,,intreaga copilarie.voiam sa fiu ca ea:mereu de partea Binelu,mereu alaturi de prietenele ei si de toti cei care aveau nevoie de ea,ea era acolo intotdeauna.era atat de zapacita si de indragostita de Mascatul in frac incat imi spuneam ca atunci cand voi fi mare toate lucrurile care i se intamplau ei aveau sa mi se intample si mie...n-a fost chiar asa.hei,am doar21 de ani,spuneti si voi cate trebuia sa mi se-ntample pana acu?pe Mascatul in frac cred ca l-am gasit,incerc sa fiu un om cat mai bun,si se pare sa perseverenta e mama invataturii!
dar tot sailor moon ramane modelul meu,acela din vremurile cand eram sigura ca o sa fac ceva important pentru lumea asta..dar nu e totul pierdut,nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu